شرکت آلومینیوم پخش ایران

* انواع محصولات آلومینیومی، برنجی و استیل را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید *

شرکت آلومینیوم پخش ایران

فروشگاه آلومینوم پخش در سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه فلزات رنگین شروع کرد

تسمه آلومینیوم ۷۰۰۰
تسمه آلومینیوم گروه ۷۰۰۰

« تسمه آلومینیوم گروه ۷۰۰۰ »

 تسمه آلومینیوم گروه ۷۰۰۰ در کارخانه ای ایران تولید شده است و در دسترس مصرف کنندگان می باشد. این کالا برای ساخت وسایل صنعتی و ساختمانی سنگین است.
تسمه های آلومینیوم گروه آلیاژی ۷۰۰۰ برای تولید بسیاری از وسایل از طریق کارخانه های معتبر در بازار عرضه شده است و در دسترس مصرف کنندگان می باشد. از این کالا در ساخت بسیاری از وسایل استفاده می شود. برای تهیه این کالا می توان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام کرد که این روش بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری در سراسر کشور می باشد.
آلومینیوم دارای استحکام بسیار بالایی بوده و در ساخت بسیاری از وسایل استفاده می شود. این فلز در سری آلیاژی ۷۰۰۰ دارای قابلیت جوشکاری می باشد.
از میلگرد های آلومینیومی در صنایع ساختمانی ، دریایی ، نظامی و هوا فضا  استفاده می گردد.میلگرد از بیلت آلومینیوم با آلیاژ های مختلف اکسترود می گردد.
آلیاژهای آلومینیوم کارپذیر بسته به نوع عناصر آلیاژی بصورت سری های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و الی ۸۰۰۰ تقسیم بندی می شوند.آلیاژهای سری  ۷۰۰۰ دارای بالاترین استحکام، آلیاژهای سری ۵۰۰۰ دارای خواص جوش پذیری و مقاومت به خوردگی بالا و آلیاژهای سری ۶۰۰۰ آلومینیوم قابلیت شکل پذیری و چقرمگی مناسب دارند و در کاربردهای عمومی مهندسی بصورت محصولات اکسترود شده مورد استفاده قرار می گیرند.
از مهمترین و کاربردی ترین آلیاژهای کارپذیر آلومینیوم، می توان به آلیاژهای ۲۰۲۴، ۷۰۷۵، ۶۰۶۱ و ۵۰۸۳ اشاره نمود. انجام عملیات حرارتی پیرسازی می تواند خواص آلیاژهای فوق به طور چشمگیری افزایش دهد. به عنوان مثال آلیاژ ۷۰۷۵-T6 و ۲۰۲۴-T4 از استحکام کششی بسیار بالایی برخوردارند.

                                                                                                   آنـالیز یا تـرکیب شیمیـایی گروه ۷۰۰۰

تسمه آلومینیوم گروه 7000

به این محصول امتیاز بدهید ...
۵/۵