شرکت آلومینیوم پخش ایران

* انواع محصولات آلومینیومی، برنجی و استیل را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید *

شرکت آلومینیوم پخش ایران

فروشگاه آلومینوم پخش در سال ۹۳ فعالیت خود را در زمینه فلزات رنگین شروع کرد

تماس با ما

کارشناسان فروش:
آقای سبحانی : ۰۹۱۲۷۷۷۳۵۰۲
تلفن های تماس :
۰۲۱-۶۶۳۹۱۱۱۰
۰۲۱-۶۶۳۹۱۱۲۰
۰۲۱-۶۶۳۹۱۱۳۰
۰۲۱-۶۶۳۹۱۱۴۰

« گرد آلومینیوم آلیاژ ۶۰۶۱ »

گرد آلومینیوم ۶۰۶۱ را در بازار می توان از طریق فروشگاه های معتبر تهیه و استفاده نمود. این محصول با استفاده از منیزیم و سیلیس آلیاژی شده است.
برای گرفتن قیمت گرد آلومینیوم ۶۰۶۱ در بازار می توان از طریق فروشگاه های معتبر اقدام کرد که این کار با استفاده از سایت های اینترنتی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های خریداری می باشد. گرد آلومینیوم با استفاده از آلیاژ ۶۰۶۱ دارای استحکامی بسیار بالا بوده و این محصول را می توان با استفاده از دستگاه های تراشکاری شکل داد.
در سری ۶۰۰۰ آلیاژ آلومینیوم از منیزیم و سیلیس استفاده شده است که سبب بالا بردن استحکام و مقاومت حرارتی در کالا شده است.
افزودن یک یا چند عنصر یا ترکیبی از آنها به فلز پایه را آلیاژ  می نامند که برای رسیدن به یکسری خواص تولید می شود. تغییری که از این ترکیب بوجود می آید بستگی دارد به نوع عنصر پایه و عناصرآلیاژی اضافه شده که باعث ایجاد آلیاژ ۶۰۶۱ آلومینیوم میشود.
آلیاژهای فلزی همیشه استحکام بالاتری نسبت به فلزات خاص تشکیل دهنده آن دارد همانطور که آلیاژ ۶۰۶۱ آلومینیوم نسبت به سایر آلومینیوم خالص از سختی بیشتری برخوردار است. هرچقدر فلز خالص تر باشد پایداری شیمیایی آن زیادتر و استحکام کمتری دارد .  ولی کاربردهایی که نیاز دارند به تحمل تنش های بالا، این استحکام برایشان کافی نیست و با روش های مختلف استحکام آلیاژ ها را افزایش می دهند. از فلز خاص برای موارد و کاربرد های خاص و ویژه استفاده می شود و اکثرا از فلزات بعنوان آلیاژ استفاده می شود به دلیل سختی آن.

به این محصول امتیاز بدهید ...
۵/۵
خرید و فروش گرد آلومینیوم آلیاژ 6061 | آلوم پخش
گرد آلومینیوم ۶۰۶۱

مزایای خرید از شرکت آلومینیوم پخش ایران

  • ارائه فاکتور رسمی درصورت درخواست مشتری

  • ارسال سفارشات به سراسر کشور در کم‌ترین زمان ممکن

  • ضمانت محصولات

  • فروش عمده و جزئی

  • آمادگی همکاری با شرکت‌های خودروسازی، قطعه‌سازی و تراشکاری

برای تهیه و سفارش این محصول می توانید درخواست خود را با ذکر مشخصات فنی و حجم مورد نیاز از طریق راه های ارتباطی موجود به واحد فروش ما ارسال نمایید.همکاران ما در این بخش برای شما پیش فاکتوری با ذکر جزئیاتی مانند قیمت، نحوه تسویه حساب، زمان بارگیری و ارسال محصول برای شما ارسال خواهند کرد.در صورت توافق نهایی و پرداخت وجه از سمت شما طبق برنامه ارسال محصول سفارش شده انجام خواهد شد.
ساعات پاسخگویی از ساعت ۸ الی ۱۸